Claims aanmelden

Speciaal voor onze dealers hebben wij de maand april uitgeroepen tot de maand van de claim afhandelingen.

Het verkoopseizoen van de verlichtingen is zo goed als voorbij en daarom is het nu tijd om de verzamelede claims correct af te handelen.

Hoe gaat het in zijn werk:

  • U kunt onderstaand formulier invullen met uw bedrijfsgegevens
  • Vervolgens vinkt u alle artikelen aan waarvan u exemplaren wilt retourneren
  • Daarna vult u per artikel het aantal en de reden(en) van retour in
  • na het versturen van het formulier ontvangt u een email
  • Deze email gebruikt u als pakbon: print deze email uit en voegt hem toe aan uw retour zending
  • Om de zending zo compleet mogelijk aan te leveren, probeert u zoveel mogelijk aankoopbewijzen te bevestigen aan de artikelen
  • Voor een snellere afhandeling, schrijft u kort op de achterzijde van de bon / of aangehecht papiertje wat het mankement inhoud.
  • Binnen max 5 werkdagen ontvangt u van ons een kosteloos DPD retour verzendlabel.
  • Zodra wij deze hebben ontvangen handelen wij deze binnen 5 dagen voor u af.

Let op ! artikelen waarvan de batterijen of accu’s leeg of defect zijn, worden gerepareerd geretourneerd.

U kunt kosteloos reserve onderdelen bestellen in onze webshop om zelf defecte onderdelen te vervangen.

Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd een mail sturen naar info@bee-safe.nl of bellen naar 085-0657223.