Veel gestelde vragen

Ruilen & retourneren

Ik wil mijn bestelde artikelen retourneren, hoe doe ik dat?

Op onze pagina Retourneren vind je een overzichtelijk stappenplan, voor het geval dat je je bestelling wenst te retourneren. Artikelen kun je tot 14 dagen na ontvangst gratis retourneren. Door je retour online in te vullen, en te versturen via de site, ontvang je per mail een retourformulier, dat je bij je pakketje dient te voegen.

Raadpleeg onze Retourvoorwaarden voor meer informatie.

Mijn artikel doet het niet bij aankomst, wat moet ik doen?

Omdat veel artikelen van ons op batterijen werkt, kan het zijn dat wij onze batterijen hebben afgeschermd met een bescherm stripje, deze beschermt de batterij tegen leeglopen tijdens transport.

Is uw probleem niet opgelost neemt u dan contact op met onze klanten service  +31 (0)85-0657223, of stuur een mail naar info@bee-sports.nl

Kan ik artikelen ruilen voor een ander artikel?

Ruilen werkt als volgt: eerst retourneer je het verkeerde artikel, daarna bestel je zelf op de website het nieuwe artikel. Op deze manier kun jij al zeer snel het nieuwe artikel in bezit hebben, zonder te hoeven wachten tot het bij ons bezorgd is.

Moet ik betalen voor het retourneren van artikelen?

Via Bee Sports kan je de artikelen gratis retourneren. Nadat jij aan ons bekend hebt gemaakt dat je je aankoop retourneert, storten wij het volledige aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen nadat we jou pakketje hebben mogen ontvangen. Indien het product beschadigd aan ons teruggezonden wordt, kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen.

Heb je je gehele bestelling geretourneerd? Dan ontvang je ook de eventueel betaalde verzendkosten (a € 6,95 of € 9,95) terug voor het versturen van het pakket van Bee Sports naar jou. Je ontvangt het retourbedrag op de rekening en in het betaalmiddel waar ook mee betaald is.

Tip: stuur je pakketje retour in de verpakking waarmee je aankoop is aangekomen, hiermee ben je milieubewust bezig en weet je zeker dat je pakketje op een veilige manier word verzonden.

Naar welk adres moet ik retourneren?

Vul het online retourformulier in, en je ontvangt binnen 2 werkdagen een retour label van  ons in je mailbox, print je retourformulier en voeg deze toe in je pakket, print het verzendlabel en plak deze duidelijk op je pakket en geef vervolgens je pakketje af bij het DPD punt bij jou in de buurt wanneer het jou uitkomt, https://www.dpd.com/nl/parcelshops/show

Kan ik mijn retouren ook bij jullie afgeven?

Een retour zelf bij ons afgeven is geen enkel probleem.
Ons adres is: Peckedammerstraat 15, 7478 DE Diepenheim. Direct het product omruilen is helaas niet mogelijk.

Ik heb een fout of beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Als je aankoop op batterijen werkt, kijk dan of er geen beschermstripje tussen de batterijen zit, deze moet verwijderd worden en zorgt ervoor dat jouw batterijen 100% vol zijn als jij je aankoop uitpakt.

Is dit niet het probleem of heb je een andere klacht, neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb per ongeluk de mail met het retourformulier verwijderd, wat moet ik doen?

Mocht je de mail kwijt zijn met het retourformulier of pakketzegel, meld ons dat dan in een mail naar info@bee-sports.nl en wij sturen hem gewoon nog een keer.

Ik heb artikelen geretourneerd, hoe lang duurt het voordat ik het retourbedrag op mijn rekening heb?

Na ontvangst van je retourmelding wordt het retourbedrag, volgens de richtlijnen van het thuiswinkel waarborgfonds, zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen naar je overgemaakt. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Betalingen kunnen worden gedaan met

  • iDEAL
  • Mastercard en Visa ( + € 0,99 )
  • Paypal ( + € 0,50 )
  • AfterPay ( + € 0,99 )

Raadpleeg onze veilig-betalen-pagina voor meer informatie.

Wat is een CVC code?

Dit is alleen van toepassing op creditcard betalingen.

De CVC code bestaat uit de laatste drie cijfers op de achterkant van je creditcard. Een CVC code is een extra beveiliging tegen fraude.

Mijn creditcardbetaling is niet geaccepteerd, wat nu?

In dat geval wordt je bestelling geannuleerd. Neem contact op met je bank of creditcardprovider.

Kies een andere betaalmogelijkheid om je bestelling toch af te ronden.

Is online winkelen bij Bee-sports.nl veilig?

Veiligheid van jou als klant is bij ons een topprioriteit, dus ja, uiteraard.

Onze hele webshop inclusief de betaalpagina is beveiligd met een SSL certificaat, en de betaalproviders waarvan wij gebruik maken (Mollie en Afterpay) beveiligen hun betaalprocedure nog eens extra.

Lees voor meer informatie onze veilig-betalen-pagina door.

Ik heb een artikel teruggestuurd, maar het teruggestorte geldbedrag klopt niet, wat moet ik doen?

Neem zo spoedig mogelijk contact op met de Klantenservice.We gaan dan meteen kijken waar het mis kan zijn gegaan en kijken samen meteen naar een oplossing.

Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?

Een factuur sturen wij je per mail toe zodra je bestelling verzonden wordt.

Ben je je factuur kwijt? Neem contact op met ons en we sturen je de factuur nogmaals toe.

Bestellen, levering en verzending

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellingen verlopen via het winkelmandje.

Voor meer informatie kan je onze pagina over het bestellen, levering en verzending doorlezen.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland:

  • Bij bestellingen van € 100,- of meer worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
  • Voor bestellingen onder de € 100,- bedragen de verzendkosten € 6,95 per bestelling.

België, Luxemburg en Duitsland:

  • Bij bestellingen van €150,- of meer worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
  • Voor bestellingen onder de € 150,- bedragen de verzendkosten €9,95 per bestelling.
Wat is de levertijd?

Bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt en uitgeleverd, normaal gesproken binnen 1 of 2 werkdagen. Dit is ook mede afhankelijk van hoe laat en op welke dag we jou bestelling binnen krijgen in onze webshop.

Leveren jullie ook bestellingen af bij een postbus?

Nee. Onze verzendpartner kan helaas geen pakketjes bezorgen bij een postbus. Vul dus geen postbus adres in bij je bestelling, dan loopt de levering vertraging op.

Kan ik mijn pakketje bij jullie ophalen?

Een pakket ophalen is helaas niet mogelijk. Wij leveren zo snel mogelijk en geven bestellingen dagelijks mee aan de pakketdienst.

Wat is de status van mijn bestelling?

Ons systeem genereerd niet automatisch een track en trace code, wel kun je deze eventueel opvragen, door te bellen naar onze klanten service +31 (0)85-0657223 ( houd je bestelnummer bij de hand, of stuur een mail naar info@bee-sports.nl en vergeet niet je gegevens en bestelnummer door te geven, zo kunnen we sneller je vraag beantwoorden.

Kan ik een bestelling annuleren?

Je kunt een bestelling alleen annuleren indien deze nog niet is verstuurd. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact op met de Klantenservice.

Leveren jullie ook in het buitenland en wat zijn de levertijden en kosten hiervoor?

Wij leveren aan België, Luxemburg, en Duitsland. De levertijden zijn afhankelijk van de transporteur en kunnen in sommige gevallen oplopen tot 7 dagen. De verzendkosten zijn bij bestellingen boven de € 150,- gratis en bij bestellingen tot en met € 150,- rekenen wij €9,95 verzendkosten.

Mijn Account

Wat is het voordeel van het hebben van een account?

Als je een klantprofiel hebt, worden je gegevens automatisch opgeslagen, waardoor je deze bij een volgend bezoek niet opnieuw hoeft in te voeren.

Hoe maak ik een account aan?

Ga naar inloggen / registeren, vul onder registreren je mailadres in en bedenk een wachtwoord.

Ik heb een account maar ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Klik op de inlogpagina op de link ‘wachtwoord vergeten’. Vul je e-mailadres in en er zal een link naar jouw e-mailadres worden verstuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Hoe kan ik de nieuwsbrief stopzetten?

Onderaan elke nieuwsbrief die je van ons onvangt staat een link in de footer waarmee je de nieuwsbrief op elk willekeurig moment stop kunt zetten.

Hoe kan ik het adres waar de nieuwsbrief naartoe wordt gestuurd wijzigen?

Je e-mailadres kun je wijzigen in je eigen account omgeving. Heb je geen profiel aangemaakt? Dan kun je je het beste opnieuw aanmelden met je nieuwe e-mailadres.

Algemeen en Bee Sports

Wie is Bee Sports?

Bee Sports is het enige officiële online verkooppunt in Europa van o.a. het merk Bee Seen.

Voor meer informatie lees je de over ons pagina.

Hoe kom ik in contact met Bee Sports?

Wij zijn te bereiken via telefoon en e-mail. Heb je een vraag, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen via onze Klantenservice.

Ik heb een klacht over Bee Sports, waar kan ik deze indienen?

Klachten dienen schriftelijk via de mail ingediend te worden, u kunt deze sturen naar info@bee-sports.nl. Verbeterpunten over onze dienstverlening ontvangen wij graag, wij reageren hier altijd binnen 2 werkdagen op.

Maakt Bee Sports gebruik van cookies?

Ja, in een aantal gevallen maken wij gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Lees hier meer over in onze Privacy Policy.

Waar kan ik de Algemene Voorwaarden downloaden?

Je vindt de Algemene Voorwaarden onder aan elke pagina. Om de Algemene Voorwaarden  direct te downloaden, klik hier.

Producten en voorraad

Ik heb een kortingscode gekregen ,wat nu?

Als u een kortingscode heeft ontvangen, kunt u deze bij het afrekenen invoeren. Uw korting zal over het gehele inkoopbedrag ( exclusief eventuele verzendkosten ) verrekend worden.

Mijn kortingscode doet het niet, wat nu?

Aan iedere code hangt een startdatum en verloopdatum samen, controleer deze goed.

Deze staan vermeld bij de verkregen code, heb je alsnog vragen waarmee wij je kunnen helpen omtrent codes, neem dan contact op met onze klanten service +31 (0)85-0657223, of stuur een mail naar info@bee-sports.nl

Hoe weet ik of mijn maat op voorraad is?

Als onze producten in de webshop te beschikking staan, zijn ze op voorraad, Mochten onze producten of een bepaalde maat van een product niet meer voorradig zijn dan zullen deze duidelijk gemarkeerd zijn en/of kunnen deze niet worden toegevoegd aan uw winkelwagentje.

Hoe weet ik wat de juiste maat is?

In de webshop staat bij elk artikel uitgebreide alle product specificaties beschreven. Twijfel je nog steeds neem dan contact op met de klantenservice, wij helpen je graag verder.

Kunnen jullie producten bedrukken?

Wij kunnen uiteraard producten naar wens laten bedrukken, hiervoor gelden wel speciale voorwaarden betreft minimum afname en langere levertijden. Neem hiervoor graag contact met ons op door te bellen naar onze klantenservice op +31 (0)85-0657223, of door een mail te sturen  naar info@bee-sports.nl en je specifieke wens te omschrijven.

Wat is de garantietermijn?

Wettelijke garantie is van toepassing op al onze producten. Dit houdt in dat het product moet voldoen aan de verwachtingen die jij als consument er in alle redelijkheid van hebt. Indien een product na normaal gebruik defecten vertoond zullen we het product vergoeden. Neem contact op met onze klanten service +31 (0)85-0657223, of stuur een mail naar info@bee-sports.nl, dan zorgen wij voor een correcte afhandeling.

Dealers en bedrijven

Ik wil graag dealer worden, hoe werkt dat?

Als u graag dealer wilt worden en vermeld wilt worden op de dealerlocator, heten wij u graag van harte welkom.

U kunt contact met ons opnemen door te bellen met onze klanten service +31 (0)85-0657223, of door een mail te sturen naar info@bee-sports.nl

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen en eventueel een afspraak plannen, of de benodigde informatie toesturen per mail.

Hoe kan ik een korting krijgen als dealer?

U dient eerste een account aan te maken in onze webshop, of wij doen dat voor u. Daarna zullen wij dit account eerst nog intern moeten koppelen aan de kortingsstaffel die voor u geldt.

Neemt u contact op met onze klanten service +31 (0)85-0657223, of info@bee-sports.nl, dan zorgen wij voor een juiste koppeling. U krijgt een mail ter bevestiging als uw koppeling is doorgevoerd zodat u weet dat u voortaan korting op uw bestellingen ontvangt.

Ik heb een kortingscode gekregen ,wat nu?

Als u een kortingscode heeft ontvangen, kunt u deze bij het afrekenen invoeren. Uw korting zal over het gehele inkoopbedrag ( exclusief eventuele verzendkosten ) verrekend worden.

Mijn kortingscode doet het niet, wat nu?

Aan iedere code hangt een startdatum en verloopdatum samen, controleer deze goed.

Deze staan vermeld bij de verkregen code, heb je alsnog vragen waarmee wij je kunnen helpen omtrent codes, neem dan contact op met onze klanten service +31 (0)85-0657223, of stuur een mail naar info@bee-sports.nl

Ik zie geen excl. Btw prijzen?

Doordat onze webshop toegankelijk is voor zowel dealers als voor consumenten hebben wij een eenvoud moeten toepassen, hierdoor hebben wij gekozen om alle prijzen, ook prijzen welke getoond worden na aftrek kortingen zijn altijd incl. btw.

Bij het afronden van de bestelling ziet u in het totaal overzicht wel het btw bedrag staan.

Uiteraard als u de bestelling definitief heeft geplaatst ontvangt u een factuur waarop de btw wel duidelijk zichtbaar is, voor uw administratie.

Ik zie dat er VIP avonden worden georganiseerd voor dealers, hoe meld ik mij aan?

Op onze pagina VIP avonden staat een VIP contact formulier, waar u zich vrijblijvend kunt aanmelden.

Wij houden u dan op de hoogte zodra er weer een vip avond bij u in de buurt word georganiseerd.

Kunnen jullie producten bedrukken?

Wij kunnen uiteraard producten naar wens laten bedrukken, hiervoor gelden wel speciale voorwaarden betreft minimum afname en langere levertijden. Neem hiervoor graag contact met ons op door te bellen naar onze klantenservice +31 (0)85-0657223, of door een mail te sturen  naar info@bee-sports.nl en je specifieke wens te omschrijven.

Ik krijg een klacht van een klant in de winkel, wat moet ik doen?

Bekijkt u het product goed of het product naar behoren is behandeld, daaronder verstaan wij bijvoorbeeld “of er niet mee gezwommen is” daarnaast kunt u het batterijen niveau controleren door de batterijen te vervangen.

Mocht dit niet helpen en is het een technische fout en beoordeeld u het als een klacht, neemt u dan even contact met onze klanten service +31 (0)85-0657223, of door een mail te sturen  naar info@bee-sports.nl. We lossen het dan direct voor u op, zodat u ook direct een antwoord kunt geven aan uw klant!